Hulmuan arvot ylettyvät yrityksen päivittäisistä toimintaperiaatteista aina jokaiseen asiakaskohtaamiseen asti. Huolehdimme, että kanssamme on lämminhenkistä ja turvallista asioida. Toimimme vastuullisesti, ja välitämme aidosti.
Arvostaminen & kunnioittaminen
Aidosti välittäminen
Vastuullisuus & turvallisuus
Asiakkaidemme turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää. Tätä kunnioittaen meillä molemmilla on koronapassi, hygieniapassi sekä influenssa- ja koronarokotteet.
Ilmoitathan, jos olet sairaana, niin siirrämme käyntiä, samoin siirrämme käyntiä tai meitä korvaa sijainen, jos itse olemme sairaana.
Asiakkaan luokse mentäessä huolehdimme tarkasti käsihygieniasta, pesemme kädet ja käytämme käsidesiä sekä kertakäyttökäsineitä ruoanvalmistuksessa. Noudatamme THL:n ohjeita pandemiaan liittyvistä suosituksista, kuten kasvomaskin käytöstä.
Ruokaa yhdessä valmistettaessa huomioidaan asiakkaan erityisruokavaliot ja ruokarajoitteet.
Asiakkaan toiveita kunnioittaen ja hänen suostumuksellaan teemme yhteistyötä asiakkaan luona käyvien toimijoiden kesken päällekkäisiä palveluja välttäen.
Kiireettömissä hoitoa vaativissa tilanteissa voimme avustaa asiakasta varaamaan hoitoajan lääkärille tai hoitajalle. Kiireellisissä tapauksissa soitamme hätänumeroon ja sen jälkeen tarvittaessa lähiomaiselle.
Noudatamme tietosuojasäännöksiä ja henkilöstöämme sitoo vaitiolovelvollisuus.
Tuottamamme palvelut ovat 100 % suomalaista ja materiaalihankinnoissa huomioidaan kotimaisuusaste.